Szkolenia
Jest to trzecia grupa naszych us³ug bêd±ca uzupe³nieniem dwóch poprzednich. Po znalezieniu pracownika i rzetelnej ocenie jego kompetencji mo¿emy na podstawie wyników AC/DC zaproponowaæ cykl szkoleñ mened¿erskich.
Jednym z g³ównych wyznaczników realizowanych przez nas szkoleñ jest dostosowanie programu szkoleniowego do indywidualnych potrzeb ka¿dego Klienta. Uwa¿amy, ¿e istotnym elementem szkoleñ jest dok³adne poznanie oczekiwañ Klienta tak, aby móc w pe³ni wykorzystaæ potencja³ istniej±cy w jego firmie. Dlatego przed przyst±pieniem do realizacji szkolenia, wnikliwie analizujemy zachodz±ce procesy w jego organizacji, co pozwala na opracowanie unikalnego programu odpowiadaj±cego specyfice danej firmy. Uwzglêdniamy zarówno kulturê organizacyjn±, pozycjê na rynku, strategiê, wizjê przysz³o¶ci ale przede wszystkim aktualne problemy z jakimi zmaga siê dana firma.
Nasi trenerzy to praktycy biznesu, osoby z wieloletnim do¶wiadczeniem w miêdzynarodowych korporacjach, ¶wiadcz±cy swe us³ugi dla renomowanych firm, zarówno w Polsce jak i za granic±.
Specjalizujemy siê w szkoleniach dla takich bran¿ jak: FMCG, bankowo¶æ, IT, telekomunikacja i produkcja. Z powodzeniem realizujemy szkolenia w obszarze sprzeda¿y, negocjacji, budowania kompetencji mened¿erskich, zarz±dzania zespo³em, obs³ugi klienta, komunikacji, prezentacji, wyst±pieñ publicznych, budowania zespo³u oraz coachingu.
Realizacja szkolenia przebiega wed³ug czterech g³ównych etapów:
- Analiza potrzeb szkoleniowych,
- Przygotowanie przebiegu szkolenia i materia³ów szkoleniowych,
- Realizacja szkolenia,
- Ewaluacja.
|