Legend HR Advisors
Legend

Usługa obejmuje analizę i weryfikację pakietów wynagrodzeń w firmach z danej branży.
Raport końcowy zawiera wynagrodzenia i wszelkie benefity kluczowych dla branży pracowników.
W skład raportu wchodzi również określenie typowych dla branży struktur organizacyjnych.

Raport sporządzony dla Klienta ma za zadanie odpowiedzieć na następujące pytania:

  • jaki jest aktualny poziom i dynamika wynagrodzeń danych firm konkurencyjnych dla Klienta (pensje podstawowe oraz wszelkie bonusy pracowników),
  • ustalenie typowej struktury stanowisk dla danej branży,
  • porównanie struktur organizacyjnych i wynagrodzeń.


Odpowiedzi na powyższe pytania mają na celu pomoc w zbudowaniu spójnej i optymalnej polityki wynagrodzeń w firmie Klienta oraz w stworzeniu skutecznych narzędzi pomocnych w motywowaniu pracowników firmy.
Usługa ta pomaga także w utrzymaniu prestiżowej pozycji Klienta jako atrakcyjnego pracodawcy na rynku pracy.