Legend HR Advisors
Legend

 

Koordynator Centrum Obsługi Klienta

 Dla naszego klienta, dużej firma z branży FMCG, prowadzimy obecnie rekrutację na stanowisko:

Koordynator Centrum Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Włocławek

 Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie procesem od-zamówienia-do-dostawy oraz procesem reklamacji.
  • Kontrola oraz nadzór nad obiegiem dokumentów.
  • Zarządzanie podległym zespołem (np. rekrutacja, stawianie celów, cykliczne oceny), oraz koordynacja prac działu.
  • Współpraca z innymi obszarami w firmie (głównie: sprzedaż, operacje, finanse).
  • Dbanie o rozwój kompetencji podległego zespołu działu obsługi klienta.
  • Dbanie o rozwój procesów związanych z obsługą klienta.
  • Uczestniczenie/ współpracowanie/ prowadzenie  projektów optymalizacyjnych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem +4 osoby
  • Kilkuletnie doświadczenie na jednym  z wymienionych stanowisk: Koordynator/ Kierownik wybranej  funkcji w dziale operacyjnym,  Starszy specjalista ds. obsługi klienta.   
  • Doświadczenie we współpracy z działem sprzedaży
  • Doświadczenie w pracy z systemem SAP
  • Znajomość pakietu Microsoft Office  (Excel bardzo dobrze, Word i PowerPoint dobrze)
  • Doświadczenie/ Sukcesy w zaproponowaniu i przeprowadzeniu optymalizacji procesowych lub kosztowych
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Dużą samodzielność w pracy
  • Otwartą komunikację
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną

 

Osoby zainteresowane prosimy o nadesłanie CV w wersji polskiej oraz angielskiej wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29-08-1997 r., o ochronie danych osobowych, Dz. U Nr133, poz. 883 na poniższy adres e-mail:   Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć